نمایندگی فروش و نصب کولر گازی گری در شیراز – GREE

 

 

شرکت گری ( Gree Electric Appliances Inc ) بزرگترین تولید کننده سیستم های سرمایشی و تهویه مطبوع در سراسر دنیاست که با اخذ گواهینامه 9001iso(دارنده سیستم مدیریت مشتریان شاکی) – 10002iso (مدیریت رضایتمندی مشتری) –  10004iso گواهینامه r&d از وزارت بازرگانی و همچنین عضو انجمن صنفی مجموعه های پیمانکار تاسیسات و تجهیزات صنعتی ایران توانسته است انتخاب بسیاری از مردم جهت استفاده از تهویه مطبوع را به سمت خود بکشاند.
کمپانی گری با تولید انواع دستگاه های تخصصی تهویه مطبوع شامل کولر گازی دیواری ، کولر گازی های ایستاده ( تک فاز و سه فاز ) ، کولر گازی کانالی و کاستی داکت ، کولر گازی پرتابل ، کولر گازی پنجره ای حضور دارد. در اینجا سعی داریم در خصوص موارد زیر صحبت نماییم:
تاریخچه شرکت گری
چرا کولر گازی گری بخریم ؟ آیا کیفیت و کارایی اسپلیت گری خوب است؟
بهترین کولرهای گازی گری
لیست قیمت کولر گازی گری
ارزان ترین کولر گازی گری
گران ترین کولر گازی گری
چگونه کوار گازی اصل را از نوع تقلبی تشخیص دهیم؟
نحوه محاسبه ظرفیت جهت استفاده از کولر گازی گری
پارامترهایی که بر روی میزان دمای محیط اثر می گذارند
ظرفیت کولر گازی بر اساس متراژ 
ظرفیت کولر گازی برای شرایط خاص ساختمان
آدرس و شماره تلفن نمایندگی کولر گازی گری در شیراز
نمایندگی قطعات و تعمیرات کولر گازی گری در شیراز
گارانتی و خدمات پس از فروش کولر گازی به چه صورت است؟
مدل های کولر گازی گری

 

 

نمایندگی فروش و نصب کولر گازی گری در شیراز – GREE

تاریخچه شرکت گری

 

کمپانی گری بزرگترین تولید کننده سیستم های تهویه مطبوع در دنیا ، در سال ۱۹۹۱ در شهر زوهای چین کار خود را در زمینه تهویه مطبوع آغاز کرد و تا به امروز محصولات آن در بیش از ۲۰۰ کشور در جهان وجود دارد.
یکی از اهداف بسیار مهم کمپانی گری، تلاش جهت تولید محصولاتی است تا بتواند جهت کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و کندی روند گرم شدن جهان سهیم باشد. بنابراین با اتخاذ فن آوری ها و بروزترین متریال در صنعت تهویه مطبوع این سهم بزرگ خود را جهت این هدف متعالی ایفا نموده است واین امر محبوبیت این برند را در بین مصرف کنندگان بیش از پیش کرده است تا جایی که ظرفیت تولید سالانه سیستم های تهویه مطبوع خانگی ، به بیش از ۶۰ میلیون دستگاه و ظرفیت تولید سالانه سیستم های تهویه مطبوع تجاری به ۵/۵ میلیون دستگاه، افزایش یافته است.

 

چرا کولر گازی گری بخریم ؟ آیا کیفیت و کارایی اسپلیت گری خوب است؟

 

از جمله دلایلی که تیم متخصص شیراز تجهیز جهت انتخاب کولر گازی گری به آن استناد میکند قطعات و متریال بروز و با کیفیت این محصول می باشد که رضایت مصرف کنندگان را به همراه داشته است از جمله دیگر شاخصه های اصلی این کولر گازی ها میتوان به موارد زیر اشاره نمود:
بسیار کم مصرف
طول عمر بالای کمپرسور
دارای انواع اینورتر دار و بدون اینورتر
بهره گیری از گاز مبرد R410a و حامی محیط زیست
دارای موتورهای اسکرول و روتای که کیفیت بسیار بالایی دارند
دارای قدرت پرتاپ باد فوق العاده و پرتاب باد در چهار جهت (اسپلیت کاستی گری )
و اینورتر G10، که اقدامی خارق العاده از برند گری می باشد که استفاده از قابلیت اینورتر های G10 جهت تنظیم دمای ثابت و کاهش مصرف انرژی و نویز بکار می رود (دارای آپشن CROWN که با فعال سازی آن فن می تواند 7 نوع سرعت مختلف از ماووت تا توربو را با کمترین میزان نویز تنظیم کند)

 

بهترین کولرهای گازی گری

 

می توان گفت کولر گازی 24000گری مدل S4’MATIC-J24H1 و کولرگازی 18000گری مدل S4’MATIC-J18H1 دو نوع از مدل های بسیار پرطرفدار کولر گازی گری می باشد که در قسمت پایین صفحه با مشاهده مشخصات فنی آنها میتوانید قابلیت هر کدام را مشاهده نمایید.

 

لیست قیمت کولر گازی گری

 

قابل توجه مصرف کنندگان قیمت کولر گازی گری با توجه به نوسانات قیمتی ممکن است هر هفته یا حتی روزانه نیز تغییر نماید . در هر حال اگر بخواهیم ارزان ترین و گران ترین کولر گازی گری را نام ببریم می توان چنین گفت:

 

ارزان ترین کولر گازی گری

 

 

کولرگازی گری 12000 مدل کیو فور ماتیک Q4matic Gree نسبت به سایر مدل ها با قیمت پایین تری عرضه میشود

 

گران ترین کولر گازی گری

 

 

کولرگازی ایستاده گری مدل T2’MATIC-H55H3 از گران قیمت ترین نوع کولر گازی گری می باشد
لذا به این نکته توجه داشته باشید که ممکن است شما در برخی از سایت ها محصولاتی را با قیمت پایین خریداری نمایید که بعنوان کولر گازی گری بفروش می رسد، ولی حتما به این نکته دقت داشته باشد که این محصولات ، نوعی محصول کپی شده از برند گری است.

 

چگونه کوار گازی اصل را از نوع تقلبی تشخیص دهیم؟

 

-کولر گری را از فروشگاه های مجاز خرید کنید. اول مدل مورد نظر خود را در وب سایت رسمی گری سرچ نمایید و بعد اقدام به خرید کنید.
-دقت داشته باشید که شرکت گری اصالتاً امریکایی است، اما کولرهای گازی گری در چین مونتاژ می‌شوند و روی بدنه آن‌ها عبارت “Made In China” قید شده است؛ و چنانچه روی کولر گازی گری “Made In U.S.A” درج شده باشد، شک نکنید که این نمونه تقلبی است.
-به لوگو Gree توجه داشته باشید. در اکثر این کولرها بجز مدل اس فور ماتیک ، کولرگازی ۳۶۰۰۰ نئو و سری اکسنت Accent، لوگو Gree روی پنل بیرونی کولر، روی وسط شبکه آن حک‌ شده است.

 

نحوه محاسبه ظرفیت جهت استفاده از کولر گازی گری

 

ممکن است موقع خرید کولر گازی گری به اعداد های خاصی مثل 9000 – 12000 -18000- 24000-36000و…. مواجه شوید . در واقع این ها قدرت دستگاه کولر گازی گری شما و مقدار سرمای تولیدی را برای شما تعیین می کنند .
در واقع میزان سرمادهی کولر گازی با معیار BTU مشخص می گردد، BTU بالاتر میزان سرمادهی بیشتر در واحد زمان است . هر 1200 بی تی یو حدود 46 متر فضا را می تواند خنک کند اما این در شرایط کاملا ایده آل و عایق می باشد

 

پارامترهایی که بر روی میزان دمای محیط اثر می گذارند عبارتنداز :

 

-ساختمان در کجا قرار گرفته (شمال ایران،تهران، و یا جنوب ایران)
-نحوه تابش خوشید عمودی است یا زاویه دار؟
-آیا در ساختمان دستگاه های گرمایشی وجود دارد؟
-ارتفاع سقف چقدر است؟
-رنگ و جنس بدنه ساختمان در بخشی که نور آفتاب می تابد از چیست؟
در حالت کلی فضای متوسط در شرایط آب و هوایی معتدل معیارهایی را ارایه می کنیم اما درصورتی که موقعیت شما درمناطق گرم، شرجی و یا میزان آفتاب گیری زیاد و پنجره های بزرگ است و یا اینکه کولر را برای آشپزخانه انتخاب می کنید بایستی کولر با توان بالاتر را انتخاب کنید.

 

ظرفیت کولر گازی بر اساس متراژ :

 

انتخاب کولر گازی برای اتاق 36 مترمربعی با ابعاد6*6 متر = 6000 تا 10000 بی تی یو سرمادهی مورد نیاز است
انتخاب کولر گازی برای فضای چند اتاقه، برای فضایی در حدود 70 متر مربع سرمادهی = 10000 تا 16000 بی تی یو مورد نیاز است
انتخاب کولر برای فضاهای بزرگ: میزان سرمادهی مورد نیاز برای فضاهای بزرگتر از 75 متر مربع و تا حدود 185مترمربع = 16000 تا 28000 بی تی یو می باشد.
ذکر این نکته ضروری است که مقادیر اعلام شده برای یک اتاق با شرایط ایده آل است به مقدار اعلام شده مقادیر دیگری اضافه خواهد شد که در ادامه نوشته شده است.

 

ظرفیت کولر گازی برای شرایط خاص ساختمان :

 

4000 بی تی یو برای هر اتاقی که زیر سقف (طبقه آخر ساختمان ) و یا روی کف ( طبقه اول ساختمان )واقع شده است
4000 بی تی یو برای هر اتاقی که در مجاورت آشپزخانه قرار دارد
1500 بی تی یو برای هر پنجره ای که در معرض نور آفتاب قرار می گیرد
1500 بی تی یو برای اتاقهایی که در زیر آنها آشپزخانه و یا شوفاژخانه قرار گرفته
600 بی تی یو به ازای هر نفر که در اتاق قرار می گیرد
درصورتی که اتاق در بخش سایه ساختمان بدون آفتاب گیر قرار بگیرد می توانید 1000 بی تی یو کم کنید.

 

آدرس و شماره تلفن نمایندگی کولر گازی گری در شیراز

 

می توان گفت در سراسر ایران تنها 32 شعبه دارای نمایندگی انحصاری گری می باشند که مجموعه شیراز تجهیز نمایندگی فروش و نصب کولر گازی گری در شیراز – GREE نیز دارای مجوز رسمی فروش و تعمیرات در ایران می باشد که با نمایندگی اصلی گری در ایران بصورت مستقیم در ارتباط بوده و با ارائه محصولات با قیمت روز سعی بر این دارد تا بتواند در شیراز بعنوان عامل اصلی فروش اسپلیت گری در خدمت مردم باشد.
شما میتوانید جهت خرید ، تعمیرات و تعویض قطعات کولر گازی گری ، با نمایندگی گری در شیراز با کادر شیراز تجهیز تماس حاصل نمایید
شماره تماس : 09174939001
آدرس نمایندگی گری شیراز : چهارراه هوابرد بسمت سرباز بعد از ساختمان بهزیستی طبقه فوقانی کتلت گوارا واحد4

 

نمایندگی قطعات و تعمیرات کولر گازی گری در شیراز

 

نکته ای که باید همواره به آن توجه داشت این است که کولرهای گازی گری سالیانه نیاز به سرویس دارند.
دقت کنید که تعمیر و سرویس کولر گازی امری بسیار مهم و تخصصی است که انجام آن بدون داشتن دانش فنی می تواد موجب آسیب رسیدن به دستگاه شما شود؛ به همین دلیل به شما توصیه می کنیم تا برای سرویس و تعمیر محصول خود از خدمات کادر شیراز تجهیز به عنوان بهترین و متخصص ترین تکنسین کولر گازی گری در شیراز بهره مند شوید.
گروه تاسیساتی شیراز تجهیز نمایندگی فروش و نصب کولر گازی گری در شیراز – GREE با داشتن کادر مجرب و متخصص کولر گازی گری سعی بر این دارد تا بتواند با تعمیر و تامین قطعات و لوازم جانبی محصولات سرمایشی گری از جمله کمپروسور، برد فرمان، برد اینورتر، فن و پروانه فن ، ریموت کنترل، بلوور، دانگل و… پاسخگوی خدمات پس از فروش اسپلیت گری باشد و دغدغه مصرف کنندگان را در تامین قطعات کولر گازی گری برطرف نماید.

 

گارانتی و خدمات پس از فروش کولر گازی به چه صورت است؟

 

کولرهای گازی گری دارای ۵ سال ضمانت کمپرسور و ۲ سال گارانتی قطعات فنی توسط کارت ضمانت نمایندگی فروش کولر گازی گری می باشد.

 

مدل های کولر گازی گری

کولر گازی گری مدل S4’MATIC-J30H1
کولر گازی گری مدل S4’MATIC-J24H1
اسپلیت گری مدل Q2 MATIC H30H1
کولر گازی گری مدل G4’MATIC-H30C3
اسپلیت اینورتر گری مدل ICOOL-H36H1
اسپلیت گری مدل R4 MATIC H24H1
کولر گازی گری مدل G4’MATIC-H18C3
اسپلیت گری مدل (QMATIC-H36H1(B2
کولر گازی گری مدل S4’MATIC-J12H1
کولر گازی گری مدل S4’MATIC-J18H1
کولر گازی گری مدل G4’MATIC-H36C3
اسپلیت گری مدل R4 MATIC H12C3
کولر گازی گری مدل G4’MATIC-H24C3
اسپلیت اینورتر گری مدل ICOOL-H24H1
اسپلیت اینورتر گری مدل ICOOL-H12H1
اسپلیت گری مدل R4matic-h12h1