آبگرمکن دیواری بوتان مدل BX114 

از محصولات بوتان پکیج دیواری و آبگرمکن دیواری دو محصولی می باشند که رضایت مندی بسیاری از مصرف کنندگان را به ارمغان آورده است. هزینه پایین آبگرمکن دیواری نسبت به پکیج دیواری بوتان، مسبب شده تا مصرف کنندگان از آبگرمکن بوتان استفاده نمایند. گروه تاسیساتی شیراز تجهیز نمایندگی فروش و کلیه خدمات پس از فروش آبگرمکن دیواری و پکیج دیواری بوتان آماده خدمت گزاری به هموطنان عزیز می باشد.

اگر واحد شما دارای دودکش تو کار تا پشت بام می باشد سایز این دودکش تعیین کننده نوع آبگرمکن دیواری انتخابی شما می باشد.در کل دودکش های توکار در دو سایز 10 سانتی متری و 15 سانتی متری می باشد به عبارت دیگر قطر دودکش داخل کار این ابعاد می باشد. برای اینکه بهتر بتوانیم منظورمان را برسانیم دودکش های سایز دودکش بخاری 10 سانتی متری می باشد. اگر واحد شما دودکش تو کار تا پشت بام با سایز 10 سانتی متری ( هم اندازه دودکش بخاری) داشته باشد تنها می توانید از آبگرمکن بوتان BX114 استفاده نمایید.

آبگرمکن دیواری بوتان مدل BX114 از جدیدترین آبگرمکن های شرکت بوتان می باشد. این آبگرمکن در کنار ابعاد بسیارکوچک خود که حاصل فناوری به روز آن می باشد توانسته است حجم خروجی آب مشابه دیگر آبگرمکن های بوتان که دارای ابعاد بزرگتری هستند داشته باشند. آبگرمکن Bx114 جزو آبگرمکن شمعک دائم بوتان می باشد و باکمترین فشار آب شروع به کار می نماید.

 

ویژگی های آبگرمکن گازی ديواری بوتان مدل  BX114

 

تامین آب گرم فوری، دائم و فراوان

کم فشار

سه سال ضمانت

دارای کلیه استانداردهای داخلی و استاندارد کیفیت اروپا CE

دارای رده انرژی C

دارای شیر تنظیم دما و مقدار آب خروجی

امکان تنظیم شعله بصورت ولومی و پیوسته

مجهز به سیستم ایمنی کلید حرارتی روی مبدل و کلاهک تعدیل

کنترل هوشمند شعله و بهره گیری از سیستم ماژولا

مجهز به سیستم آیوناز و کنترل هوشمند

بدون شمعک و دارای سیستم جرقه زن خودکار

مصرف بسیار کم گاز

قابلیت کارکرد با گاز شهری و گاز مایع

برخوردار از فن آوری روز دنیا

نصب رایگان

این مدل ضمن برخورداری از ویژگی‌های عملکردی مدل مشابه نسل‌های قبلی، دارای ابعاد کوچکتر و مقاومت بیشتر در برابر املاح آب بوده و همزمان با عرضه در ایران، به اروپا نیز صادر می‌شود.

 حداکثر طول لوله موردتوصیه تا دورترین شیر آب گرم، ۷ متر

 قطر دودکش مورد نیاز، ۱۰ سانتیمتر

 

 

آبگرمکن دیواری بوتان مدل BX114

 

 

گارانتی و خدمات پس از فروش آبگرمکن گازی ديواری بوتان مدل  BX114

 

آبگرمکن گازی ديواری بوتان مدل BX114 دارای 3 سال گارانتی، توسط شرکت بوتان می باشد، ضمن اینکه نصب کلیه آبگرمکن های بوتان بصورت رایگان بوده و فقط توسط خدمات پس از فروش مجاز شرکت بوتان انجام می پذیرد.

مشاور فروش : 9174939001

دفتر فروش : شیراز ، چهار راه هوابرد به سمت چهار راه سرباز ، بعد از ساختمان بهزیستی ، ساختمان 2 طبقه ، نبش کوچه ، ورودی A، طبقه 2 ، واحد 4