پکیج ایران رادیاتور مدل ال 36 فن دار – L36FF

 

پکیج دیواری علاوه بر تامین آب گرم مصرفی در منزل ، آب گرم مورد نیاز برای رادیاتورها (شوفاژها) را در زمستان فراهم می کند. استفاده از پکیج دیواری نسبت به آبگرمکن دیواری و سیستم شوفاژخانه مرکزی مزایای بسیاری دارد. پکیج از نظر میزان صدا بسیار کم صداتر بوده و نوسانات دمای آب در آن نا محسوس است. روشن شدن و کارکرد آن در مقایسه با آبگرمکن و شوفاژ خانه مرکزی بسیار کم صداتر است و راندمان آن در مقایسه با سیستم شوفاژ خانه مرکزی بسیار بالاتر است. از دیگر مزایای استفاده از پکیج ،اشغال فضای خیلی کم در مقایسه با سیستم آبگرمکن ایستاده و سیستم شوفاژ خانه مرکزی می باشد.قبل از شرح ویژگی های پکیج ایران رادیاتور مدل L36ff لازم به ذکر است که مصرف کنندگان عزیز یکسری اطلاعات جامع از انواع پکیج دیواری ایران رادیاتور داشته باشند تا جهت استفاده از انواع مختلف پکیج با انتخاب صحیح از محصول خود رضایت کامل را داشته باشند.
پکیج ایران رادیاتور مدل l36ff  برای متراژهای تا 300 متر مربع قابل استفاده می باشد از نوع پکیج های فن دار و دارای صفحه تنظیم دستی و نمایشگر دیجیتال است. لازم به ذکر است که مصرف کنندگان عزیز یکسری اطلاعات جامع از انواع پکیج دیواری ایران رادیاتور داشته باشند تا جهت استفاده از انواع مختلف پکیج با انتخاب صحیح از محصول خود رضایت کامل را داشته باشند.

 

 

پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل L36ff

 

 

پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور در انواع و کاربردهای مختلفی تولید می گردندکه می توان به مدل های فن دار،بدون فن ، تک مبدل،دو مبدل ، سه مبدل ، آنالوگ و دیجیتال در ظرفیت های 22000 تا 36000 اشاره نمود. ظرفیت پکیج گرمایشی با توجه به شرایط آب و هوایی، موقعیت ساختمان و نوع عایقبندی مشخص می شود، پکیج های 22000 برای متراژ تا 120 متر مربع، پکیج های 24000 برای متراژ تا 140 متر مربع، 28000 برای متراژ تا 180 متر مربع و مدل 36000 برای فضای 250 متر مربع مناسب می باشد. طبق مبحث 17 مقررات ملی ساختمان (1390) حداقل متراژ قابل تایید برای نصب پکیج در واحد آپارتمانی (مسکونی یا اداری ) 64 متر مربع می باشد و در غیر اینصورت تعبیه دریچه تامین هوای تازه جهت احتراق مناسب در محل نصب پکیج الزامی می باشد.
پکیج های دیواری گازسوز ایران رادیاتور که کد آنها با حرف B می باشند و سری هایی از پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور که با حرف L ، M ، E یا K شروع می شوند از نوع دو مبدل می باشند.بجز مدل LR که از نوع سه مبدل پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور محسوب می شود ، همچنین نامگذاری با حروف FF به معنی وجود دودکش دو جداره فن دار و CF به معنی بدون فن بودن دستگاه می باشد.
مدلهای L و K ایران رادیاتور دارای نمایشگر عیب یاب دیجیتال بوده و مدل L دارای منبع انبساط بزرگتری نسبت به سایر مدل ها دارد. . مدل های Eco و M و BM و E و OM از نوع مدل آنالوگ می باشد.
مدلهای M و E ازنظر کارکرد یکسان بوده و ظاهر متفاوتی دارند.
پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور در دو نوع تک مبدل و دو مبدل حرارتی می باشند.
در پکیج ایران رادیاتور دو مبدل یا مونوترمیک از دو نوع مبدل ساخته می شوند،که شامل : مبدل اصلی (Gas Water Heat Exchanger) و مبدل صفحه ای (Water Heat Exchanger) می باشند. در پکیج های دیواری تک مبدل یا بی ترمیک ( BITHERMIC) ) ایران رادیاتور، مبدل تعبیه شده از نوع دوبل ( Double Gas Water Heat Exchanger) ) بوده و همزمان دو وظیفه تامین آبگرم مصرفی و هم چنین گرمایش ساختمان را بعهده دارد. ساختار این پکیج ها به گونه ای می باشد که آبگرم مصرفی (بهداشتی) و همچنین آب سیستم گرمایش، هر دو بر اثر تماس مستقیم با شعله مشعل ( Burner ) گرم می شوند.

 

 

پکیج ایران رادیاتور مدل k24cf

 

در پکیج های دو مبدل یا مونوترمیک ( MONOTHERMIC ) ، از دو نوع مبدل استفاده می شود. مبدل اصلی که برای گرمایش محیط از آن استفاده می شود و مبدل صفحه ای برای تامین آبگرم مصرفی بهداشتی. پکیج های دو مبدل بجهت ثابت بودن دبی عبوری و کنترل بهتر دمای سیال، گرادیان حرارتی تحت کنترل بوده و آبگرم مصرفی به صورت مطبوع به دست می آید. همچنین با توجه به اینکه آبگرم مصرفی با شعله مشعل تماس مستقیم ندارد،تشکیل رسوب بر جداره داخلی مبدل صفحه ای به مراتب دیر تر اتفاق می افتد.
پکیج‌های فن دار پکیج هایی هستند که خروج دود و گازهای احتراق را در مسیرهای مختلف عمودی یا افقی تا بیرون از ساختمان با استفاده از جریان هوای اجباری فن تسهیل می‌نمایند. همچنین در صورت نصب پکیج در بالکن یا هر فضای باز دیگر، استفاده از پکیج فن دار جهت عبور آسان دود و گازهای احتراق ضروری است.
تمامی پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور دارای سیستم حفاظت در برابر یخ زدگی می باشند.
جهت جلوگیری از تشکیل رسوب املاح آب در مبدل حرارتی پکیج دیواری ایران رادیاتور، تهیه و نصب رسوب گیر پلی فسفات در مسیر لوله آب ورودی به پکیج توصیه می‌گردد. همچنین سفارش خرید لوازم جانبی جهت نصب آسان انواع پکیج ایران رادیاتور شامل شیرآلات و اتصالات مربوط به نصب در زمان سفارش خرید پکیج شوفاژ دیواری در شرکت یزد تهویه امکان پذیر است.
پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور، دارای گارانتی 2 ساله و خدمات پس از فروش می باشند، اما پرداخت هزینه نصب و اتصالات پکیج ها، بر عهده مشتریان است.
قیمت تمامی پکیج شوفاژ دیواری های ایران رادیاتور بروز بوده و طی تماس با شماره 9174939001 امکان پذیر می باشد. ضمن اینکه می توان گفت در مدل های ایران رادیاتور مدل L آن از همه دارای قیمت بالاتری می باشد. قیمت های پکیج های دیواری ایران رادباتور به عوامل مختلفی بستگی دارد که شما می توانید جهت این موضوع به مقاله قیمت پکیج دیواری ایران رادیاتور مراجعه نمایید.

 

ویژگی های پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل ال 36 فن دار – L36FF

• ابعاد کوچک و مناسب
• راندمان حرارتی 93%
• سیستم بای پس خودکار
• سیستم هواگیری خودکار
• نصب و راه اندازی رایگان
• سیستم ضد نوسان دمای آب گرم مصرفی
• دارای محفظه احتراق بسته در مدل های FF
• سیستم ایمنی کنترل حداقل و حداکثر فشار آب
• سیستم ضد یخ زدگی و تنظیم خودکار جریان گاز
• پمپ سیرکولاتور قوی با هد استاتیک بالا و فشار کار 3 bar
• مجهز به پرشر سوئیچ هوا برای حفاظت در مقابل انسداد دودکش
• 42kgاست و با برق مصرفی 166 وات کار می کنند.پکیج ایران رادیاتور مدل eco22ff

 

 

گارانتی و اصالت پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل L36FF

• کلیه پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور، دارای گارانتی 2 ساله و خدمات پس از فروش می باشند، اما پرداخت هزینه نصب و اتصالات پکیج ها، بر عهده مشتریان است.
• بطور کلی نصب و راه اندازی و خدمات بعد از فروش کلیه پکیج های دیواری ایران رادیاتور باید فقط توسط شبکه گسترده سرویسکاران مجاز این شرکت که دارای بیش از 1000 شعبه در سراسر کشور میباشند انجام گیرد. بدیهی است پس از خرید دستگاه جهت انجام هماهنگی های مربوطه جهت نصب پکیج اقدام خواهد گردید.
مشاور فروش : 9174939001
دفتر فروش : شیراز ، چهار راه هوابرد به سمت چهار راه سرباز ، بعد از ساختمان بهزیستی ، ساختمان 2 طبقه ، نبش کوچه ، ورودی A، طبقه 2 ، واحد 4