پکیج بوتان مدل CV 424s

پکیج بوتان مدل CV 424s

 

می توان از پکیج cv424s بعنوان یکی دیگر از مدل های قدیمی پکیج بوتان نام برد که این شوفاژ به معتبرترین قطعات استاندارد اروپایی و پیشرفته ترین سیستم های الکترونیکی از جمله موارد زیر مجهز شده است :
دو مبدل حرارتی گرمایش و آب گرم مصرفی ایتالیایی با کمترین میزان رسوب گیری
نمایشگر دیجیتال دما، کد های عیب یابی و وضعیت های کاری مختلف دستگاه
سیستم تثبیت دمای مدار گرمایش جهت استفاده در گرمایش از کف
پمپ سیرکولاتور سه سرعته با کنترل های خودکار پیشگیرانه
مشعل اتمسفریک با سيستم جرقه زن خودکار
سیستم ایمنی تخلیه گاز های ناشی از احتراق
سیستم ضد نوسان دمای آب گرم مصرفی
سیستم آیونایز حفاظت از شعله
سیستم هواگیری خودکار
پکیج بوتان مدل cv424s دارای محفظه احتراق بسته و همچنین مجهز به یک فن میباشد تا بتواند به کمک دودکش دوجداره هوای لازم جهت احتراق و هدایت گازهای حاصل احتراق به فضای آزاد را داشته باشد. (پکیج شوفاژ دیواری مدل CV4245، به وسیله یک دودکش دو جداره مخصوص، متشکل از دو لوله هم محور نصب می شود. این دودکش احترق را از طریق لوله خارجی از فضای آزاد به دستگاه می رساند و گازهای ناشی از احتراق را از طریق لوله داخلی به فضای آزاد هدایت می کند.)
بازدهی پکیج بوتان مدل CV424s بالا و بیش از ۸۷% می باشد. به این شوفاژها اصطلاحا گازسوزهای “ایزوله از محل نصب” می گویند؛ زیرا در این مدل هوای لازم برای احتراق از فضای نصب تامین نمی شود.
با توجه به اینکه پکیج بوتان مدل cv424s در حال حاضر جای خود را ه محصولات بروزتر پکیج های بوتان داده است و دیگر تولید نمی شود ، گروه تاسیساتی شیراز تجهیز نمایندگی پکیج بوتان در شیراز آماده هر گونه خدمات پس از فروش پکیج های بوتان می باشد.