آبگرمکن گازی ديواری بوتان مدل B3212I

 

ایجاد رضایت مندی مصرف کنندگان گرامی از محصولات پکیج دیواری بوتان باعث شد تا علاوه بر ارائه این محصول از بیان سایر محصولات بوتان از جمله آبگرمکن های دیواری بوتان نیز استفاده نماییم تا بتوانیم با توجه به قیمت های پایین تر آبگرمکن دیواری نسبت به پکیج دیواری بوتان کمکی جهت استفاده از این محصولات به هموطنان عزیز نماییم

بطور کلی آبگرمکن گازی ديواری بوتان مدل B3212I بدلیل قابلیت کارکرد با کمترین فشار آب و راندمان بالای حرارتی، موجب صرفه جویی قابل توجهی در مصرف میزان آب و گاز می گردد.

آبگرمکن گازی ديواری بوتان مدل B3212I دارای شمعک دائم بوده که این شمعک مشعل را روشن نموده و آب گرم مورد نیاز را تامین می نماید.

نسل جدید آبگرمکن های بوتان موسوم به نسل چهارم در مطابقت کامل با آخرین استانداردهای اروپایی طراحی و تولید شده اند، به گونه ای که با ابعاد کوچک تر و مقاومت بیشتر در برابر املاح آب (در مقایسه با نسل های قدیمی تر) همزمان با عرضه در ایران، به اروپا نیز صادر می شوند.آبگرمکن گازی دیواری بوتان نسبت به محصولات مشابه خود در بازار از مزایای زیادی برخوردار است.

ویژگی های آبگرمکن گازی ديواری بوتان مدل  B3212I

 

تامین آب گرم فوری، دائم و فراوان

کم فشار

سه سال ضمانت

دارای کلیه استانداردهای داخلی و استاندارد کیفیت اروپا CE

دارای رده انرژی C

دارای شیر تنظیم دما و مقدار آب خروجی

امکان تنظیم شعله بصورت ولومی و پیوسته

مجهز به سیستم ایمنی کلید حرارتی روی مبدل و کلاهک تعدیل

کنترل هوشمند شعله و بهره گیری از سیستم ماژولا

مجهز به سیستم آیوناز و کنترل هوشمند

بدون شمعک و دارای سیستم جرقه زن خودکار

مصرف بسیار کم گاز

قابلیت کارکرد با گاز شهری و گاز مایع

برخوردار از فن آوری روز دنیا

نصب رایگان

آبگرمکن دیواری بوتان مدل b3212

 

گارانتی و خدمات پس از فروش آبگرمکن گازی ديواری بوتان مدل  B3212I

 

 

آبگرمکن گازی ديواری بوتان مدل B3212I دارای 3 سال گارانتی، توسط شرکت بوتان می باشد، ضمن اینکه نصب کلیه آبگرمکن های بوتان بصورت رایگان بوده و فقط توسط خدمات پس از فروش مجاز شرکت بوتان انجام می پذیرد.

مشاور فروش : 9174939001

دفتر فروش : شیراز ، چهار راه هوابرد به سمت چهار راه سرباز ، بعد از ساختمان بهزیستی ، ساختمان 2 طبقه ، نبش کوچه ، ورودی A، طبقه 2 ، واحد 4