کد خطای عیب یابی و رفع عیب پکیج دیواری بوتان مدل ورونا Verona24i 

مصرف کنندگان عزیز شما می توانید جهت رفع عیب کدخطا پکیج بوتان Verona24i موارد ذکر شده در ذیل را مشاهده نموده و از مشکل پکیج خود مطلع شوید، در صورت مطالعه آموزش رفع کد خطا پکیج خود اگر جهت رفع کد خطا نتوانستید اقدامی انجام دهید با ما تماس حاصل نمایید تا در اسرع وقت جهت رفع مشکل پکیج شما اقدام نماییم.

کد E11: قطعی موقت رخ داده که بعلت پارازیت شعله (مربوط به امواج مغناطیسی اطراف محصول) می باشد
کد E12 : قطعی سیم مدولاتور شیر گاز
کد E28: قطعی دائم رخ داده که بعلت تکرار متوالی یک خطا بیش از ۵ بار می باشد که در این موقع می توانید برق اصلی دستگاه را قطع و وصل نمایید.
کد E37 : قطعی موقت رخ داده که بعلت پایین بودن ولتاژ برق ورودی می باشد
کد E40 : قطعی موقت رخ داده بعلت فرکانس نامناسب برق ورودی می باشد
کد E41: قطعی دائم رخ داده که بعلت خاموش شدن مشعل بیش از ۶ مرتبه متوالی می باشد هنگامی که یکی از دکمه‌های ورود به منوی پارامترها را بیش از ۳۰ ثانیه فشار دهید یا دکمه گیر کرده باشد نمایش داده می‌شود. دکمه را آزاد کنید.
کد E42 : قطعی موقت رخ داده که بعلت گیر کردن دکمه‌ها می باشد
کد E43 : حالت قفل دائم رخ داده که بعلت عدم ارتباط با کنترل از راه دور می باشد برای رفع این مشکل می توانید دسته انتخاب وضعیت را در حالت قفل موقت / راه‌اندازی مجدد قرار دهید. عبارت RE5 در صفحه نمایشگر دیده می‌شود. سریع دسته تنظیم وضعیت را به حالت قبلی برگردانید.
کد E44 : حالت قفل دائم رخ داده که بعلت طی شدن زمان لازم برای باز بودن شیر گاز جهت تشکیل شعله می باشد
کد E62 : قفل دائم رخ داده که بعلت از کالیبره خارج شدن شیر گاز (به هنگام تعویض برد) می باشد در این موقع رفع خطا از کالیبره برد از طریق تنظیمات خودکار انجام می شود.
کد خطا E72 : قفل دائم رخ داده دمای مدار گرمایش کافی نیست عدم واکنش NTC نسبت به دما در ۳۰ ثانیه در حالی که دستگاه روشن است
کد خطا E81 : قفل دائم رخ داده این خطا بعلت خطای نرم افزاری می باشد که نیاز به روزآوری دارد. که احتمالا برد باید بررسی و تعویض گردد.
کد خطا E82 :قفل دائم رخ داده که بعلت مشکل احتراق (تشخیص مسدود بودن خروجی دود یا ورودی هوا در زمان روشن شدن محصول) می باشد برای رفع این مشکل پس از ۶ دقیقه دسته انتخاب وضعیت ۲ را در حالت قطع موقت راه‌اندازی مجدد قرار دهید نمایشگر عبارت RE5 را نشان می‌دهد سپس با توجه به فصل آن را در یکی از وضعیت‌های تابستانی یا زمستانی بگذارید. در صورت بروز مجدد این مشکل با سرویس‌کار مجاز تماس بگیرید.
کد خطا E83 : قطع موقت رخ داده که اخطار به دلیل احتراق ناقص مداوم می باشد که باید خروجی دود و احتراق بررسی شود
کد خطا E84 : مشکل احتراق (تا کم کردن ظرفیت دستگاه به کار خود ادامه می‌دهد).
کد خطا E98 :قفل دائم رخ داده بعلت اشکال نرم‌افزاری در وضعیت راه‌اندازی می باشد که برد باید بررسی و یا تعویض شود
کد خطا E99: قفل دائم رخ داده که خطای عمومی می باشد که برد باید بررسی و یا تعویض شود
کد ۸۸۸ : این مشکل بعلت درجه حرارت بالا می باشد و باید بررسی و اشکال و خرابی NTCصورت گیرد

 

 

رفع عیب کدخطا پکیج دیواری بوتان ورونا Verona24i

قابل توجه مصرف کنندگان گرامی جهت جلوگیری از تشکیل رسوب املاح آب در مبدل حرارتی پکیج، خرید و نصب رسوب گیر پلی فسفات یا انواع دیگر رسوب گیر ، در مسیر لوله آب ورودی به پکیج توصیه می‌گردد. همچنین سفارش خرید لوازم جانبی جهت نصب پکیج دیواری بوتان شامل شیرآلات و اتصالات نصب پکیج نیز می توانید به شماره درج شده در سایت شیراز تجهیز امکان‌پذیر می باشد.
پكيج هاي شوفاژ ديواري گازسوز بوتان داراي ۲۴ ماه گارانتی و ۱۰سال خدمات پس از فروش توسط شبکه خدمات بعد از فروش خود شرکت بوتان مي باشند .
نکته قابل توجه مصرف کنندگان ؛ نصب، اجرا و خدمات بعد از فروش کلیه پکیج دیواری بوتان باید توسط کارشناسان و سرویسکاران مجرب این شرکت صورت بگیرد، لذا در صورت نصب این محصول توسط شخصی غیر از پرسنل شرکت بوتان، گارانتی آن لغو می گردد.
برای رفع عیب کدخطا پکیج بوتان Verona24i  توسط کارشناسان مجرب نمایندگی مجاز بوتان در تمامی استان ها می توانید با ما تماس حاصل نمایید تا با دریافت شماره دفترمرکزی شرکت بوتان در استان فارس و سایر استان ها بتوانیم گامی در جهت رضایت مصرف کنندگان عزیز برداشته باشیم.
مدیریت فروش و خدمات پس از فروش: ۹۱۷۴۹۳۹۰۰۱
دفتر فروش : شیراز ، چهار راه هوابرد به سمت چهار راه سرباز ، بعد از ساختمان بهزیستی ، ساختمان ۲ طبقه ، نبش کوچه ، ورودی A، طبقه ۲ ، واحد ۴